Веб аналітика: Як зробити SEO більш результативним?

Компанія NA CHASI пропонує комплексну веб-аналітику сайту, яка включає в себе як моніторинг кількості відвідувачів і їх активності, а також SEO-аудит, оцінку юзабіліті, функціоналу. На підставі зібраних даних буде розроблена маркетингова стратегія просування в інтернеті, яка дозволить добитися поставлених цілей в максимально короткі терміни. Аналітика дозволяє відповісти на питання: чому ваша реклама не працює? Чому відвідувачі часто не завершують покупки або відразу закривають сторінку і т.д?

Перш, ніж приступати до розкрутки сайту, потрібно ретельно його дослідити, вивчити сильні та слабкі сторони, відвідуваність, конверсію і інші кількісні та якісні фактори, що впливають на ефективність ресурсу. Для цього існує веб-аналітика сайту – послуга, яка дозволяє провести аудит сайту за різними параметрами, зібрати необхідну інформацію і приступити до просування.

Веб-аналітика сайту: які завдання вирішує?

Будь-який комерційний сайт – це, перш за все, інструмент ведення бізнесу. Через нього рекламується продукція компанії, залучаються нові клієнти, підвищується лояльність існуючих, доноситься інформація про нові акції та пропозиції, розширюється географія. Однак далеко не кожен ресурс успішно справляється з покладеними на нього завданнями. Якщо ви вважаєте, що ефективність його роботи недостатня, зростання клієнтів мале, продажі стоять на місці, веб-аналітика сайту допоможе розібратися в чому причини, а також вкаже на шляхи вирішення проблем. В результаті проведення веб-аналітики вашого сайту ми з’ясовуємо такі моменти:

  1. яка ефективність сайту і чи відповідає вона планованій;
  2. які види реклами ефективні і приводять нових покупців, а які можна відмінити;
  3. які сторінки ресурсу цікавлять відвідувачів, а які – ні, і чому;
  4. середній час відвідування ресурсу, кількість сторінок, що переглядаються, активність відвідувачів по регіонах, часу доби і т.д .;
  5. наскільки зручний, ергономічний, інформативний ваш сайт.

Коли ви замовляєте веб-аналітику сайту, ви отримуєте не просто суху статистику. Кожен пункт отриманого звіту – це не тільки проблема, але і рекомендації по її усуненню. Ваша реклама не працює? Користувачі часто не завершують покупки або відразу закривають сторінку?

Можливо, потрібно поліпшити юзабіліті і функціонал. Сторінки завантажуються занадто довго – замінити хостинг-провайдера або провести оптимізацію. В кінцевому підсумку веб-аналітика і наступні заходи по поліпшенню роботи ресурсу приведуть до вас нових клієнтів, збільшать конверсію і прибуток.

Вам буде цікаво

Аналіз юзабіліті сайту — секрет успішного веб-сайту

Аналіз поведінки відвідувачів ресурсу: як довго він залишається на сторінці, як взаємодіє з функціоналом (оформлення...

SEO – аудит сайту: Важливі кроки

Оцінка основних (базових) показників пошукових систем; оцінка структури ресурсу. Контент – аналіз релевантності та якості....

Ми використовуємо файли cookie або інші технології, які збирають інформацію про ваш браузер, для забезпечення зручності та безпеки користування нашим сайтом.