Регіональне просування — як здолати конкуренцію?

  1. Аналіз вашої ніші в регіоні, аналіз конкурентів.
  2. Аналіз запитів, підбір і розподіл геозалежних і геонезалежних запитів.
    Аудит сайту (технічний і seo-аудит), розробка індивідуального плану робіт.
  3. Внутрішня оптимізація сайту (робота з мета-тегами, заголовками, текстами і їх релевантністю, фото контентом).
  4. Пошук великих регіональних майданчиків з цільовою аудиторією, розміщення прес-релізів і посилань. Нарощування маси.

Проcування сайту в регіонах

Правильне регіональне просування сайту – це, в ідеалі, симбіоз відразу декількох підходів:

  • SEO-оптимізація із зазначенням регіону пошукових запитів і ключових слів;
  • Контекстна реклама, таргетована на зазначений регіон;
  • SMM-просування з націлюванням на жителів заданого міста / області.

SEO відіграє в просуванні сайту в регіонах дуже важливу роль. Мета – вказати пошуковій системі, що даний сайт стосується тільки даного регіону, і ніякого більше. Для цього при розкрутці за ключовими словами формуються геозалежні ключі – замість «замовити піцу» вказується «замовити піцу в Києві». Таким чином, Google розуміє, що інформація актуальна в основному для жителів Києва. Важливо також вказувати фізичну адресу компанії, бажано разом з картою, в розділі «Контакти»: ця інформація також обробляється роботом і використовується для видачі з геоприв’язкою: жителі потрібного вам регіону побачать посилання на сайт набагато вище, ніж інші. Якщо потрібно просування сайту в декількох регіонах, виконуються всі ті ж дії, тільки для кожного регіону окремо.

Контекстна реклама – один з найбільш ефективних каналів на сьогодні, оскільки вона може дуже тонко налаштовуватися, з огляду на величезний список чинників – від віку клієнта до його переваг у їжі і хобі. Тому для регіонального просування сайту це найзручніша опція: досить в налаштуваннях рекламної кампанії вказати, який регіон цікавить, і оголошення будуть показуватися тільки жителям потрібного вам міста. З контекстною рекламою і просуванням сайту в декількох регіонах нітрохи не складніше: досить вказати замість одного регіону кілька.

SMM-розкрутка для регіонального просування сайту також досить ефективна. У цьому випадку групи в соціальних мережах, які використовуються для просування, повинні чітко вказувати на приналежність до потрібного регіону. Також хорошим рішенням буде задіяти регіональні спільноти користувачів – конверсія в них буває дуже високою. Якщо здійснюється просування сайту в декількох регіонах, краще під кожен з них створювати окремий майданчик.

Якщо ви хочете, щоб просуванням сайту в регіонах займалися справжні професіонали, довірте цю студії NA CHASI. Ми зробимо ваш ресурс популярним, впізнаваним, піднімемо продажу і прибуток.

Вам буде цікаво

Сео аудит

SEO – аудит сайту: Важливі кроки

Оцінка основних (базових) показників пошукових систем; оцінка структури ресурсу. Контент – аналіз релевантності та якості....

Контекстна реклама Google

Контекстна реклама в Google: Основи та секрети

Швидкий результат. Запуск рекламної кампанії займає 5-6 днів. Покази рекламних оголошень безкоштовні. Оплачуєте ви тільки налаштування кампанії...

Ви не можете скопіювати вміст цієї сторінки

Ми використовуємо файли cookie або інші технології, які збирають інформацію про ваш браузер, для забезпечення зручності та безпеки користування нашим сайтом.