Що таке комплексне просування інтернет-компанії?

Розкрутка сайту в інтернеті, SEO-послуги, реклама в мережі, оптимізація … Ці поняття зараз у всіх на слуху, а затребуваність послуг росте не по днях, а по годинах. Це і зрозуміло: в інформаційний вік все більше людей шукають інформацію і роблять покупки через інтернет, і компаніям не хочеться відставати від загальних тенденцій. Однак, більшість клієнтів майже не розділяє рекламу і просування, хоча це зовсім різні послуги з різними механізмами і результатом. Ця стаття допоможе зрозуміти, що ж таке комплексне просування, в чому відмінності з іншими видами просування / реклами і чим воно корисне для бізнесу.

Комплексне просування сайту: що це?

Поняття «комплексне просування» різні фахівці трактують по-різному: одні називають так просування відразу по великій кількості ключів, інші – комплекс різних видів реклами, треті об’єднують в комплексному просуванні і рекламу, і SEO. Насправді ж, комплексне просування об’єднує в собі і рекламу (в т.ч. і маркетинг), і просування в інтернеті, і оптимізацію сайту (внутрішню і зовнішню). При цьому всі елементи важливі і рівноцінні.

Які послуги входять в комплексну розкрутку сайту?

В принципі, комплексне просування сайту може включати будь-які послуги, спрямовані на поліпшення позицій в пошукових системах, збільшення трафіку, продажів, оптимізацію інтерфейсу і бекенд ресурсу. Однак є ті етапи, без яких комплексне просування неможливо:

  1. збір інформації про компанії та товари / послуги. Важливо, щоб SEO-фахівець розумів: мета прорекламувати не сайт, а ті послуги, які він пропонує. Для цього і збирається інформація: що компанія виробляє і продає, рівень цін, цільова аудиторія, відмінності від конкурентів, досвід на ринку і т.д. Результатом цього етапу просування є накопичення списку конкурентних переваг, які і будуть використовуватися в якості козирів в рекламній кампанії;
  2. аналіз попиту і формування семантичного ядра. Цей етап включає вивчення тих ключових слів, за якими пошукові системи показують сайт, що просувається, в своїй видачі. Важливо проаналізувати, чи всі ключі тематичні, тобто, чи співвідносяться з діяльністю компанії, які запити використовуються частіше і т.д. В результаті формується семантичне ядро, за яким в подальшому буде проводитися розкрутка;
  3. аудит сайту з боку користувача: оцінка дизайну, usability, призначеного для користувача інтерфейсу, простоти отримання інформації, здійснення замовлень і т.д. Оскільки сьогодні сайт – це повноцінна вітрина, яку бачать тисячі користувачів, дуже важливо, щоб перше враження було приємним;
  4. розробка стратегії – етап, який ґрунтується на всіх даних, зібраних в попередніх кроках. Складається стратегія з урахуванням спрямованості сайту, аудиторії, поточних позицій, поставлених цілей.
  5. пошукове просування – згідно зі складеною стратегією виконується комплекс заходів, спрямований на підвищення рейтингу сайту в пошукових системах: внутрішня оптимізація, нарощування маси посилань, підвищення рівня довіри і т.д
  6. написання текстів, що продаються (SEO-копірайтинг) – це робота з текстовим контентом на сайті, результатом якої є оптимізація текстів як для користувачів, так і для пошукових машин: підвищення унікальності, читабельності, використання ключових слів, прописування тегів і т.д.
  7. контекстна реклама – весь обсяг робіт, пов’язаний з організацією рекламної кампанії: аудит поточних кампаній, запуск нових, відповідно до затвердженої раніше стратегії, контроль за виконанням, аналіз ефективності і коригування при необхідності;
  8. моніторинг – після запуску контекстної реклами не можна зупинятися – потрібно постійно оцінювати ситуацію в динаміці, щоб переконатися в ефективності або мати можливість оперативно внести правки;
  9. зворотний зв’язок з клієнтом – SEO-фахівець не завжди знає, що насправді відбувається у замовника: чи ростуть продажі, чи зросла конверсія і т.д., адже не завжди перші місця в пошуку гарантують аналогічні результати в інших сферах.

На жаль, комплексне просування зустрічається досить рідко, оскільки для цього потрібні грамотні виконавці-професіонали, це досить дорога послуга, яка, до того ж, не забезпечить швидкого результату – позитивний ефект можна помітити тільки через декілька місяців.

Вам буде цікаво

Регіональне просування

Регіональне просування — як здолати конкуренцію?

Аналіз вашої ніші в регіоні, аналіз конкурентів. Аналіз запитів, підбір і розподіл геозалежних і геонезалежних...

Сео аудит

SEO – аудит сайту: Важливі кроки

Оцінка основних (базових) показників пошукових систем; оцінка структури ресурсу. Контент – аналіз релевантності та якості....

Ви не можете скопіювати вміст цієї сторінки

Ми використовуємо файли cookie або інші технології, які збирають інформацію про ваш браузер, для забезпечення зручності та безпеки користування нашим сайтом.