Крауд маркетинг: Як залучити аудиторію через форуми та майданчики

  1. Крауд-маркетинг — прямі природні посилання з довірених ресурсів (великі форуми мають дуже солідну вагу в пошукових системах), тим самим піднімаючи рейтинг вашого сайту.
  2. Робота з майданчиками і форумами приводить на ресурс цільову аудиторію, яка набагато більше зацікавлена ​​в його тематиці, ніж звичайний відвідувач, який прийшов по посиланню з пошукової системи.

Якщо соціальні мережі використовуються для спілкування на будь-які теми, то форуми найчастіше існують як тематичні майданчики для людей, які цікавляться певною тематикою: телефонами, подорожами, колекціонуванням тощо. Великі форуми об’єднують тисячі однодумців, і логічно, що вони можуть використовуватися для просування тематичного сайту, товару або послуги. Ми пропонуємо вам послугу з розкручування на форумах та інших тематичних майданчиках.

Робота з майданчиками і форумами від особи компанії

Процедура розкрутки на форумі вимагає певної підготовки:

  • підібрати відповідний форум, важливо, щоб він був жвавим і точно відповідав тематиці продукту, що просувається;
  • створити кілька аккаунтів, частина з яких будуть звичайними учасниками дискусії, а частина — експертами;
  • відкрити тему, де одні учасники будуть задавати питання про компанію, її діяльність, а інші — відповідати на них в позитивному ключі, залишати прямі посилання на ваш сайт, при цьому без прямої реклами, яка відштовхує і може призвести до зворотного ефекту.

Добре підготована ​​дискусія втягує і сторонніх користувачів форуму, що дає додаткові посилання і рекламу.

У комплексі з іншими заходами по розкрутці, крауд ​​маркетинг дає дуже хороші результати, при чому за короткий час, що особливо важливо для молодих проектів (бажано старше 8 місяців).

Вам буде цікаво

Регіональне просування

Регіональне просування — як здолати конкуренцію?

Аналіз вашої ніші в регіоні, аналіз конкурентів. Аналіз запитів, підбір і розподіл геозалежних і геонезалежних...

Комплексне просування

Комплексне просування: Як забезпечити результат?

Повний аудит ресурсу: визначення цільової аудиторії, оцінка метрики, аналіз структури сайту і якості контенту, юзабіліті,...

Ви не можете скопіювати вміст цієї сторінки

Ми використовуємо файли cookie або інші технології, які збирають інформацію про ваш браузер, для забезпечення зручності та безпеки користування нашим сайтом.