- Оцінка цільової аудиторії сайту, її присутність в інтернеті і залученість.
- Аналіз сегмента ринку, в якому працює компанія: загальний і середній рівень продажів, основні конкуренти.
- Оцінка поточних маркетингових заходів – ефективність проведених акцій і рекламних кампаній, рекомендації по їх продовженню, зміни і т.д. Пропозиції по новим рекламним кампаніям.
- Повний SEO-аудит сайту і аналіз юзабіліті.
- Оцінка загальної вартості впровадження стратегії з розбиттям по пунктам і виставленням пріоритетів.
- Постановка цілей і прогнозування результатів.
Розробка маркетингової стратегії в інтернеті: ефективність
Якщо ваша компанія прийшла на ринок всерйоз и надовго, ви хочете добитися стабільного прибутку, зайняти свою нішу и отримати лояльних клієнтів, без розробки стратегії розвитку ніяк не обійтися. Якщо говорити в загальному, розробка маркетингової стратегії – це набір рішень,які допоможуть добитися поставлених цілей в бізнесі – забезпечити стабільне зростання продажів, збільшення виручки, збереження і розширення клієнтської бази, вихід на нові ринки в інтернеті. З огляду на проникнення інтернету в усі сфери життя, розробка маркетингової стратегії просування сайту в інтернеті є важливою частиною загальної стратегії розвитку компанії.
Розробка і впровадження маркетингової стратегії приносять такі результати:
- загальне розширення клієнтської бази – збереження лояльних клієнтів і залучення нових;
- підвищення рівня продажів вище середнього по ринку – грамотний аналіз дозволить врахувати промахи конкурентів і вдало їх обійти;
- розширення географії продажів – освоєння нових ринків, сучасні підходи і нестандартні рішення;
- запуск нових продуктів і рішень, які обов’язково будуть успішними.
Як бачите, розробка маркетингової стратегії в інтернеті відразу виведе ваш бізнес на новий рівень, причому в короткі терміни.
Чому стратегія розвитку – це важливо?
Стратегічне планування часто недооцінюється керівниками компаній. Здається, що все просто: подивитися на лідерів ринку або основних конкурентів, скопіювати їх дії, і успіх прийде сам собою. Однак на практиці це не працює: позначається різний термін перебування на ринку, ядро лояльних клієнтів, досвід. Це актуально як в цілому для компанії, так і для її сайту: ресурс, відомий і перевірений, матиме гарантовано більше клієнтів, продажів і виручки, ніж сайт-клон, що повторює за оригіналом.
Змінити ситуацію дозволить розробка маркетингової стратегії просування сайту в інтернеті – ви не тільки зможете дізнатися, що не так з вашим сайтом і чому його ефективність недостатня, чому погано працюють рекламні акції, конверсія не росте, але і зможете оцінити сильні і слабкі сторони конкурентів. Все це дозволить сформувати чіткий алгоритм дій, спрямований на оптимізацію ресурсу, а значить – і на підвищення його ефективності. Важливо тільки довірити цю задачу професіоналам з відповідним досвідом і успішно реалізованими стратегіями.