Маркетингова стратегія розвитку в інтернеті

  1. Оцінка цільової аудиторії сайту, її присутність в інтернеті і залученість.
  2. Аналіз сегмента ринку, в якому працює компанія: загальний і середній рівень продажів, основні конкуренти.
  3. Оцінка поточних маркетингових заходів – ефективність проведених акцій і рекламних кампаній, рекомендації по їх продовженню, зміни і т.д. Пропозиції по новим рекламним кампаніям.
  4. Повний SEO-аудит сайту і аналіз юзабіліті.
  5. Оцінка загальної вартості впровадження стратегії з розбиттям по пунктам і виставленням пріоритетів.
  6. Постановка цілей і прогнозування результатів.

Розробка маркетингової стратегії в інтернеті: ефективність

Якщо ваша компанія прийшла на ринок всерйоз и надовго, ви хочете добитися стабільного прибутку, зайняти свою нішу и отримати лояльних клієнтів, без розробки стратегії розвитку ніяк не обійтися. Якщо говорити в загальному, розробка маркетингової стратегії – це набір рішень,які допоможуть добитися поставлених цілей в бізнесі – забезпечити стабільне зростання продажів, збільшення виручки, збереження і розширення клієнтської бази, вихід на нові ринки в інтернеті. З огляду на проникнення інтернету в усі сфери життя, розробка маркетингової стратегії просування сайту в інтернеті є важливою частиною загальної стратегії розвитку компанії.

Розробка і впровадження маркетингової стратегії приносять такі результати:

  • загальне розширення клієнтської бази – збереження лояльних клієнтів і залучення нових;
  • підвищення рівня продажів вище середнього по ринку – грамотний аналіз дозволить врахувати промахи конкурентів і вдало їх обійти;
  • розширення географії продажів – освоєння нових ринків, сучасні підходи і нестандартні рішення;
  • запуск нових продуктів і рішень, які обов’язково будуть успішними.

Як бачите, розробка маркетингової стратегії в інтернеті відразу виведе ваш бізнес на новий рівень, причому в короткі терміни.

Чому стратегія розвитку – це важливо?

Стратегічне планування часто недооцінюється керівниками компаній. Здається, що все просто: подивитися на лідерів ринку або основних конкурентів, скопіювати їх дії, і успіх прийде сам собою. Однак на практиці це не працює: позначається різний термін перебування на ринку, ядро ​​лояльних клієнтів, досвід. Це актуально як в цілому для компанії, так і для її сайту: ресурс, відомий і перевірений, матиме гарантовано більше клієнтів, продажів і виручки, ніж сайт-клон, що повторює за оригіналом.

Змінити ситуацію дозволить розробка маркетингової стратегії просування сайту в інтернеті – ви не тільки зможете дізнатися, що не так з вашим сайтом і чому його ефективність недостатня, чому погано працюють рекламні акції, конверсія не росте, але і зможете оцінити сильні і слабкі сторони конкурентів. Все це дозволить сформувати чіткий алгоритм дій, спрямований на оптимізацію ресурсу, а значить – і на підвищення його ефективності. Важливо тільки довірити цю задачу професіоналам з відповідним досвідом і успішно реалізованими стратегіями.

Вам буде цікаво

Внутрішня оптимизація сайту

Внутрішня оптимизація сайту: Що треба знати?

Підвищення якості контенту, перш за все текстів: підвищення їх унікальності, оптимізація під пошукові запити (в...

Реклама в інтернеті

Реклама в інтернеті: Кращі практики та канали

Якщо ви хочете, щоб ваш сайт став популярним і впізнаваним, його відвідували потенційні клієнти вашої...

Ви не можете скопіювати вміст цієї сторінки

Ми використовуємо файли cookie або інші технології, які збирають інформацію про ваш браузер, для забезпечення зручності та безпеки користування нашим сайтом.