Кейс з розробки сайту інтернет-магазину преміальних сирів Siera Karali

Тематика: продукти харчування: преміальні сири та сирні аксесуари

Регіон: Латвія

Проблематика: у клієнта був активний та розвинутий Інстаграм профіль, але зі збільшенням асортименту сирів процес оформлення замовлень через Instagram для клієнтів став незручним, тому створення власного сайту стало актуальним та необхідним для масштабування бізнесу та залучення нових клієнтів.

Задачі: створення сайту інтернет-магазину на CMS WordPress, з розробкою структури та індивідуальним дизайном, забезпечення адаптивності сайту під мобільні пристрої, підключення онлайн оплати на сайті та можливості обрати доставку через інтеграцію з європейським сервісом DPD.

Виконані роботи:

  • розробка структури cайту та концепту дизайна
  • зручна та зрозуміла фільтрація товарів в каталозі
  • розробка eCommerce проєкту на CMS WordPress з нуля
  • адаптивна верстка сайту (мобільні пристрої, планшети, десктопні екрани)
  • реалізація двох мовних версій на сайті
  • адаптація адміністративної панелі для зручного керування
  • створення інструкції з користування сайтом
  • підключення аналітики на сайт
  • інтеграція модуля міжнародного сервіса доставки DPD
  • впровадження систем онлайн-оплати на сайті

Аналіз ніші

У процесі аналізу ми здійснили комплексне дослідження інтернет-магазинів сирів конкурентів. Проаналізували цільову аудиторію та розглянули основні пошукові запити. Особлива увага приділялася аналізу мобільного трафіку, враховуючи, що інтернет-магазини в даній ніші мають дуже високу відвідуваність з мобільних пристроїв (понад 80%).

Даний аналіз допоміг нам розробити оптимальну структуру сайту та реалізувати ефективну систему фільтрації, яка значно спростила процес вибору сирів для покупців сайту.

Розробка структури інтернет-магазина сирів

Важливим моментом було розробити зручну структуру сайту. Сучасні клієнти хочуть швидко знаходити потрібні товари, не виходячи з дому та без займої втрати часу. Правильна структура дозволяє покупцям швидко, практично відразу після відвідування головної сторінки розуміти, що робити далі: як шукати потрібні товари, як їх замовляти.

В інтернет-магазині товари поділені на категорії, оптимальним рішенням для каталогу сайту Siera Karali стало розподілення сирів на 6 категорій та різні фільтри по типу сирів: коров’ячі сири, козячі та овечі сири, м’які сири, тверді та напівтверді сири, сири із пліснявою та дегустаційні сети.

Розробка фільтрації для каталогу сайта

Каталог сирів має ряд функцій: повноцінно представляє весь асортимент і має можливість фільтрації за критеріями. Ми надали особливу увагу індивідуальним потребам цільової аудиторії, тому вирішили не обмежуватись стандартними фільтрами, а додали тематичну та корисну фільтрацію для покупців.

В результаті було реалізовано такі фільтри:

  • Фільтр за ціною – дозволяє покупцям встановлювати діапазон цін;
  • Фільтр по країні походження – дозволяє покупцям вибрати сир із певної країни, наприклад, із Франції, Норвегії чи Швейцарії;
  • Фільтр по виду молока: дозволяє покупцю вибирати сири на основі виду молока, з якого вони виготовлені;
  • Фільтр за видом сиру: надає можливість покупцям вибрати сир із певної категорії виходячи з переваг, наприклад, безлактозний, вегетаріанський, м’який;
  • Фільтр за віком сиру: допомагає покупцям вибирати сири залежно від їхньої зрілості.

Сортування в каталозі інтернет-магазину

Дослідження показало, що користувачі часто віддають перевагу більш гнучкому підходу до сортування, ніж обмежений “жорсткими рамками” фільтр. Ми врахували цей момент та реалізували різноманітні варіанти сортування:

  • Сортування за популярністю;
  • Сортування від останнього (товари розташовуються у порядку їх появи на сайті);
  • Сортування за ціною зростання;
  • Сортування за ціною по спаданню.

Розробка кошика покупок та оформлення замовлення

При натисканні на іконку кошика, покупець не переходить на нову сторінку, натомість відкривається зручне вікно, де він може переглянути список доданих товарів. Це рішення спрощує процес покупки, оскільки тепер покупцю не потрібно переходити зі сторінки на сторінку, щоб згадати, що він вже поклав в кошик, а що ще ні.

У випадку, якщо покупцеві потрібно перейти до керування кошиком, наведені нижче дві зручні кнопки: одна для перегляду вмісту кошика, а інша для оформлення замовлення.

Процес оформлення замовлення має бути максимально простим та зручним для покупців. Крім можливості перегляду товарів у кошику, підрахунку суми купівлі та застосування промокодів, ми інтегрували на сайт модуль служби доставки DPD.
Серед варіантів доставки представлені:

  • DPD кур’єр у Латвії;
  • DPD кур’єр по Ризі;
  • DPD пакомати з можливістю вибору зручної точки видачі.

Компанія DPD є провідним постачальником стандартних та експрес-послуг доставки посилок на європейському ринку, що забезпечує покупцям надійність та оперативність.

Також впровадити різні методи оплати:

  • PayPal – швидкий та безпечний спосіб оплати онлайн;
  • Оплата карткою – використання банківської картки VISA або Mastercard, або ApplePay;
  • Рахунок у банку – оплата замовлення за допомогою банківського рахунку.

Адаптивність сайту

Наявність адаптивності сайту є важливим етапом у розвитку будь-якого бізнесу. Сайт автоматично підлаштовується під розмір екрану пристрою та забезпечує коректне відображення на пристроях з різним розширенням екрану: комп’ютери, ноутбуки, планшети, телефони.

Створення інструкції з користування сайтом

Для полегшення роботи з адмініструванням сайтом для нашого клієнта та його менеджерів, ми підготували докладну інструкцію з використання сайтом, яка включає базові моменти з управління. В ній містяться кроки, необхідні для адміністрування сайту: додавання нових товарів, зміни цін, створення акцій, перегляду оформлених замовлень та зміни статусу замовлень.

Результати

Інтернет-магазин сирів Siera Karali в Латвії був успішно розроблений та впроваджений на платформі CMS WordPress. В процесі роботи ми реалізували всі побажання клієнта, врахували необхідність адаптивності, налаштували роботу сайта як торгового майданчика з можливостями онлайн оплати та вибору зручної доставки. На етапі запуску сайт повністю готовий до залучення трафіку з реклами та SEO-просування.