Кейс з SEO-оптимізації: модульні будівлі з металоконструкцій
Кейс з SEO-оптимізації сайту: Підвищення видимості сайту на європейському ринку за допомогою SEO-оптимізації, фокус на англомовних ключових словах для збірних сталевих будівель і споруд компанії Eldorado Global
Тематика: модульні будівлі з металоконструкцій b2b – продажі
Проблематика:
- У клієнта виникали труднощі, пов’язані з обмеженою видимістю сайта в пошукових системах через недійсні сторінки, що могло призвести до втрати потенційних клієнтів.
- Англомовна версія сайту мала обмежену кількість проіндексованих сторінок і потребувала оптимізації для покращення видимості.
- Для успішного входу на ринок Європи вебсайт вимагав проведення SEO-оптимізації з акцентом на англомовні запити.
Мета: покращення видимості вебсайту на ринку Європи шляхом здійснення одноразової SEO-оптимізації, з фокусом на англомовні запити.
Регіон: країни Європи (англомовні запити).
Тривалість робіт: лютий-березень 2023.
- Проведення аналізу сторінок, які скануються Google, але не потрапляють в індекс
- Рішення технічних питань та налаштування редиректів з 404 сторінок на відповідні сторінки послуг
- Створено та налаштовано нові файли robots.txt та sitemap.xml
- Здійснено аналіз конкурентів
- Вивантаження сторінок сайту разом з мета-тегами
- Збір семантичного ядра та оптимізація мета-тегів під англомовні запити
- Фіксація позицій за ключовими запитами
- Налаштування коректних редиректів після зміни мовної версії
Клієнт — провідна компанія у сфері модульних будівель з металоконструкцій у сегменті 2b2. Звернувся із завданням збільшити видимість свого вебсайту на ринку Європи, зокрема англомовної аудиторії.
Першочергово було вирішено просувати англомовну версію сайту. Перший крок у виконанні завдання був спрямований на проведення ретельного аналізу сторінок, які, попри сканування Google, не входили в індекс. Ідентифікація цих сторінок дозволила нам виявити причини проблеми та прийняти необхідні заходи для їх індексації, наприклад закриття сторінок, які формуються функціоналом форм на сайті. Додатково було налаштовано редиректи на відповідні сторінки послуг (щоб не втрачати трафік та позитивно впливати на користувацький досвід).
Для поліпшення індексації сайту були створені та налаштовані нові файли robots.txt та sitemap.xml.
Ми провели детальний аналіз конкурентів, щоб краще розуміти їхню структуру та підходи до вебсайтів. Вивчення мовних версій конкурентів допомогло визначити, як ефективно вони залучають аудиторію різних країн з пошукової видачі. Крім того, ми ретельно проаналізували їхні мета-теги, визначили ключові слова та фрази, які допомагають їм досягати високих позицій у пошукових системах:
Ми виконали вивантаження вебсайту клієнта, де детально дослідили структуру та важливі параметри. Важливо відзначити, що посилання на сторінки та вивантаження виконувались на той момент, коли основна версія сайту була /lv/. Це дозволило нам отримати точні та вичерпні дані для подальшого аналізу та пошукової оптимізації сайту:
Збір семантичного ядра ніші
Моніторинг та аналіз результатів
SEO – оптимізація західні ринки
Після завершення докладного аналізу ми склали релевантне семантичне ядро, зосереджуючись на англомовних запитах “prefabricated steel buildings” та “prefabricated steel structures”. Наш підхід включав вивчення та врахування ключових слів, які найбільше відповідають специфіці та напрямку бізнесу клієнта. Отримане семантичне ядро визначило основні терміни та фрази, що допоможуть максимально оптимізувати контент та мета-теги вебсайту для цільової англомовної аудиторії та покращити його позиції в пошукових системах.
На основі зібраного семантичного ядра ми розробили конкурентоспроможні мета-теги, які були оптимізовані для англомовних ринків Європи. Прописавши важливі ключові слова та фрази, ми створили мета-теги, що не лише відображають суть послуг клієнта, але і відповідають пошуковим запитам англомовних користувачів.
Додатково, ми провели фіксацію позицій сайту та їх динаміку за всіма зібраними запитами:
Такий підхід дозволяє нам оперативно реагувати на зміни в ранжуванні позицій та за потрібності вдосконалювати стратегію для досягнення максимальної ефективності.
Висновок:
Проведена SEO оптимізація сайта під англомовні ринки Європи в сегменті B2B виявилась успішною завдяки комплексному підходу до SEO вебсайту. Ми ефективно вирішили проблеми з індексацією, впровадили необхідні технічні зміни та розробили оптимальне семантичне ядро для ключових англомовних запитів у ніші модульних будівель з металоконструкцій. Завдяки цим заходам, ми досягли зростанню позицій в пошукових системах та покращили видимість сайта клієнта серед цільової аудиторії в пошуковій видачі країн Європи.
Результати:
Збільшення органічного трафіку в 2,2 рази після разової SEO-оптимізації сайту.
Станом на листопад 2023:
- 19 запитів ТОП-10
- 15 запитів ТОП-20