Комплексний запуск інтернет-магазину від розробки сайту до запуску рекламних кампаній

homelove.com.ua

Тематика: текстиль для дому, одяг для дому

Проблематика: потреба в комплексному підході, від аналізу ніші до запуску рекламних кампаній. За підсумками потрібно було протестувати які групи товарів через які рекламні канали краще продавати.

Регіон: Україна

Послуги: аналіз ніші, аналіз конкурентів, розробка сайту, оптимізація сайту, запуск контекстної реклами та реклами в соціальних мережах, розробка банерів

Тривалість робіт: 3 місяці, 2020 рік.

Цілі та завдання: протестувати різні канали реклами, дізнатися які товари де краще продаються та побудувати подальшу стратегію розвитку.

Виконані роботи:

  • аналіз ніші, підготовка груп товарів, які користуються більшою популярністю

  • збір семантики за категоріями для розробки структури сайту

  • розробка структури сайту за розділами та підрозділами
  • розробка елементів дизайну, унікального стилю, розробка логотипу, підбір корпоративних кольорів та банерів
  • створення сайту, верстка та збірка сайту на WordPress WooCommerce
  • створення 2 мовних версій: української та російської
  • наповнення сайту товарами (додавання по 100 товарів на кожну мовну версію)
  • підключення онлайн оплати WayforPay
  • підключення захищеного протоколу https
  • формування мапи сайту та файлу robots.txt
  • оптимізація та написання тегів title та description на сторінках сайту обох мовних версій (виходячи від підібраної семантики запитів)
  • встановлення кодів лічильників Гугл.Аналітикс, Console, ФБ піксель для налаштування та запуску рекламних кампаній
  • оптимізація швидкості завантаження сайту, 88% по Google, високий показник для інтернет-магазину

  • налаштування та підключення Гугл.Мерчант
  • розробка банерів для ремаркетингу, акцій у ФБ та Інстаграм за 3 основними групами товарів
  • запуск, ведення, коригування рекламних кампаній протягом місяця.

Результати:

  1. Google.Shopping кампанії за період з 16.10.20 до 11.11.2020.
    Показів 263 000, кліків понад 2 200, середня ціна за клік в Гугл.Шопінг – 5,37 грн. На скріншоті нижче видно, що до кінця місяця досягли максимальної кількості співвідношення кліків до показів.

  1. ФБ кампанії на соціальну мережу Facebook та Instagram працювала 2 місяці з періодичністю між акціями.
    Найкращий результат отримали з продажами піжам, у ФБ фіксується 4 продажі, але їх було понад 10. Інші продажі були через Інстаграм, безпосередньо з реклами клієнти писали в особисті повідомлення. Креативи змінювалися три рази за цей період, тестувалися різні варіанти.

  1. У процесі рекламних кампаній показник відмови з сайту був трохи більше 9%, це вкрай мало для інтернет-магазину, дуже хороший показник.
    За 1 відвідування в середньому переглянуто 3 сторінки. Це також хороший показник для сайту інтернет-магазину (на скріншоті нижче можна побачити ці дані).

Підсумковий результат:

  1. З усієї ніші обрані найпопулярніші категорії товарів, що стабільно продаються.
  2. Зібрано семантику запитів за цими категоріями.
  3. Створено інтернет-магазин та наповнено товарами.
  4. Протестовано різні рекламні банери та налаштування аудиторій у ФБ кампаніях та Google.кампаніях.
  5. Для кожної групи товарів було обрано найвигідніші канали продажів.