Комплексний запуск інтернет-магазину від розробки сайту до запуску рекламних кампаній
Тематика: текстиль для дому, одяг для дому
Проблематика: потреба в комплексному підході, від аналізу ніші до запуску рекламних кампаній. За підсумками потрібно було протестувати які групи товарів через які рекламні канали краще продавати.
Регіон: Україна
Послуги: аналіз ніші, аналіз конкурентів, розробка сайту, оптимізація сайту, запуск контекстної реклами та реклами в соціальних мережах, розробка банерів
Тривалість робіт: 3 місяці, 2020 рік.
Цілі та завдання: протестувати різні канали реклами, дізнатися які товари де краще продаються та побудувати подальшу стратегію розвитку.
Виконані роботи:
- аналіз ніші, підготовка груп товарів, які користуються більшою популярністю
- збір семантики за категоріями для розробки структури сайту
- розробка структури сайту за розділами та підрозділами
- розробка елементів дизайну, унікального стилю, розробка логотипу, підбір корпоративних кольорів та банерів
- створення сайту, верстка та збірка сайту на WordPress WooCommerce
- створення 2 мовних версій: української та російської
- наповнення сайту товарами (додавання по 100 товарів на кожну мовну версію)
- підключення онлайн оплати WayforPay
- підключення захищеного протоколу https
- формування мапи сайту та файлу robots.txt
- оптимізація та написання тегів title та description на сторінках сайту обох мовних версій (виходячи від підібраної семантики запитів)
- встановлення кодів лічильників Гугл.Аналітикс, Console, ФБ піксель для налаштування та запуску рекламних кампаній
- оптимізація швидкості завантаження сайту, 88% по Google, високий показник для інтернет-магазину
- налаштування та підключення Гугл.Мерчант
- розробка банерів для ремаркетингу, акцій у ФБ та Інстаграм за 3 основними групами товарів
- запуск, ведення, коригування рекламних кампаній протягом місяця.
Результати:
- Google.Shopping кампанії за період з 16.10.20 до 11.11.2020.
Показів 263 000, кліків понад 2 200, середня ціна за клік в Гугл.Шопінг – 5,37 грн. На скріншоті нижче видно, що до кінця місяця досягли максимальної кількості співвідношення кліків до показів.
- ФБ кампанії на соціальну мережу Facebook та Instagram працювала 2 місяці з періодичністю між акціями.
Найкращий результат отримали з продажами піжам, у ФБ фіксується 4 продажі, але їх було понад 10. Інші продажі були через Інстаграм, безпосередньо з реклами клієнти писали в особисті повідомлення. Креативи змінювалися три рази за цей період, тестувалися різні варіанти.
- У процесі рекламних кампаній показник відмови з сайту був трохи більше 9%, це вкрай мало для інтернет-магазину, дуже хороший показник.
За 1 відвідування в середньому переглянуто 3 сторінки. Це також хороший показник для сайту інтернет-магазину (на скріншоті нижче можна побачити ці дані).
Підсумковий результат:
- З усієї ніші обрані найпопулярніші категорії товарів, що стабільно продаються.
- Зібрано семантику запитів за цими категоріями.
- Створено інтернет-магазин та наповнено товарами.
- Протестовано різні рекламні банери та налаштування аудиторій у ФБ кампаніях та Google.кампаніях.
- Для кожної групи товарів було обрано найвигідніші канали продажів.