Кейс з розробки сайту інтернет-магазину товарів та обладнання для автоматичного поливу Irrigation systems

Тематика: системи автоматичного поливу: необхідне обладнання та супутні товари, послуги створення ескізів, проєктування, оцінка, торгівля монтажними матеріалами, реалізація проєктів під ключ, реконструкція існуючих систем, технічне обслуговування.

Регіон: Латвія

Проблематика: розробка сайту інтернет-магазину з можливістю замовити товари та оплатити їх в онлайн форматі. Також на сайті представлені можливості замовити комплексні або окремі послуги, зручний каталог та ціни.

Задачі: Розробити сучасний і функціональний інтернет-магазин на CMS WordPress для компанії, створити зручну платформу для клієнтів, де вони зможуть легко знайти потрібні товари, додати їх у кошик, вибрати зручний спосіб доставки та оплатити замовлення онлайн. А також ознайомитися з можливими послугами компанії.

Виконані роботи:

  • Розробка плану-стратегії для роботи з сайтом
  • Аналіз ніші та конкурентів
  • Перевірка сайту на швидкість завантаження
  • Оптимізація зображень на сайті
  • Внутрішня робота на сайті та усунення помилок
  • Створення семантичного ядра та знаходження релевантних запитів
  • Написання ефективних мета-тегів
  • Створення коректного Sitemap після індексації сторінок
  • Перевірка сайту на можливі помилки
  • Відкриття сторінок сайту для індексації
  • Фіксація позицій по запитам для дальнішого дослідження динаміки зростання

На першому етапі ми провели аналіз вимог клієнта до сайту. Основна задача полягала у створенні зручної платформи, яка б надавала чітке уявлення про продукцію та послуги компанії та забезпечувала просту навігацію для користувачів. Цей аналіз допоміг зрозуміти, які елементи мають бути на головній сторінці, щоб досягти оптимального результату.

Розробка Головної сторінки сайту

Головна сторінка сайту презентує основні продукти та послуги компанії, зокрема рішення для водоочищення, проєктування інженерних систем та продаж спеціалізованого обладнання. У верхній частині головної сторінки розташовано великий банер, який інформує про переваги компанії та має дві кнопки заклику до дії: “Дізнатися більше” та “Зайти в електронний магазин”.

Відразу після основного банера користувачам представлений основний перелік систем поливу, інформація про компанію, виділені ключові переваги співпраці з компанією: багаторічний досвід у сфері інженерних систем, висококваліфіковані фахівці, гарантії на обладнання та встановлення.

В середній частині сторінки розташований каталог продукції, виділені ключові продукти, такі як панель управління для очищення води, клапани, зрошувачі, насадки, капілярні труби, ящики для інструментів, аксесуари.
Також реалізовані окремі блоки, що описують кожен тип послуг.
Користувач може ознайомитися з технічними характеристиками систем водоочистки або перейти до детальної інформації про процес проєктування систем для різних типів об’єктів. Для зручності також реалізовано можливість подати заявку на консультацію безпосередньо з головної сторінки.

Наприкінці сторінки розміщено блок із контактною інформацією: номери телефонів, адреса електронної пошти та фізична адреса офісу компанії. Користувачі також мають змогу залишити запит на консультацію або поставити питання, використовуючи інтегровану форму зворотного зв’язку.

Реалізація каталогу на сайті та фільтрації

Сторінка каталогу на сайті розроблена з урахуванням зручності користувачів та охоплює широкий вибір товарів для водоочищення та інженерних систем. Каталог структурований за основними категоріями продукції, що дозволяє користувачам легко орієнтуватися серед асортименту спеціалізованого обладнання.
Щоб спростити процес пошуку і зробити його максимально ефективним, на сайті було впроваджено систему фільтрації. Користувачі можуть відфільтрувати товари за різними параметрами, такими як: сортування за популярністю, за ціною, за рейтингом та інші.

Розробка сторінки товару

Обираючи відповідну модель товару змінюється ціна, є детальний опис, що включає ключові технічні характеристики, функціональні можливості, розміри та інформацію про виробника. Це дозволяє користувачам детально ознайомитися з усіма аспектами товару перед покупкою.
До опису додано високоякісні зображення та відео (в описі) пристрою, що допомагає користувачам краще оцінити його зовнішній вигляд та конструктивні особливості. Окрім технічних характеристик, на сторінці наведено переваги продукту, які підкреслюють його функціональність та надійність в експлуатації.

Впроваджені SEO-рішення:

Кнопки заклику до дії, форми на сайті та клікабельні елементи зв’язку

Для більш активного залучення клієнтів та фокусу на важливих діях на сайті, ми впровадили такі кнопки до дії:

  • Перейти в магазин: на головній сторінці та в спадаючому меню для легкого вибору категорії товарів.
  • Активні контакти в шапці сайту: клікабельні прямі переходи в месенджери: Whatsapp, email, номер телефону.
  • Контактна форма для розрахунку проєкту: У нижній частині головної сторінки є форма для швидкого зв’язку з компанією. Вона проста у використанні, вимагає введення імені, електронної пошти та повідомлення. Форма дозволяє користувачам швидко зв’язатися з командою, залишити заявку або поставити запитання.

Меню сайту було зафіксовано при скролі для зручності користувача. Таким чином всі контактні дані постійно залишаються на видному місці.

Результати розробки проєкту:

Сайт Irrigation systems було успішно реалізовано на CMS WordPress. Розроблено інтуїтивно зрозумілий та функціональний підхід до представлення товарів та послуг. Кожен товар отримав детальний опис із технічними характеристиками, які дозволяють клієнтам робити обґрунтований вибір та легко отримати додаткову консультацію.

Інтеграція якісних зображень, блоків з інформацією про переваги компанії підвищує привабливість сторінок товарів та сприяє кращій взаємодії користувачів з сайтом.