Кейс SEO: Оптимізація та просування інтернет-магазину взуття та аксесуарів в ТОП видачі

Тематика: жіноче та чоловіче взуття та аксесуари (онлайн магазин та мережа офлайн магазинів по Україні)

Проблематика (складнощі на старті):

  • Сайт досить складний для технічної оптимізації (в плані доробок, кастомна розробка сайту), тому не всі задачі з технічної та SEO-оптимізації було можливо вирішити легко та гнучко.
  • Формування URL-адрес не працювало належним чином, що призводило до створення дублікатів сторінок
  • Некоректне відображення мета-тегів впливало на описи продуктів та розділів та їхню видимість у пошукових системах.
  • Відсутність оптимізації під україномовні запити: початково акцент у просуванні інтернет-магазину був зроблений на російськомовні запити. Було потрібно підготувати сайт для оптимізації під україномовні запити, таким чином збільшити відвідуваність по ним.

Мета: підвищення ефективності інтернет-магазину, забезпечення його високої видимості у пошукових системах, залучення цільової аудиторії для зростання обсягу продажів.

Послуга: звернулися за послугою базової оптимізації сайту, підвищення видимості в інтернеті

Регіон: вся Україна

Тривалість робіт:

  • Березень 2020 – лютий 2022
  • Серпень 2022 – травень 2023

Виконані роботи:

  • Проведено глибинний технічний аудит сайту.
  • Вивчено конкурентну нішу взуття та аксесуарів.
  • Розроблено стратегію SEO просування для всесезонного взуття та інших категорій.
  • Розширення семантики та оптимізація СЯ під україномовні запити.
  • Робота з текстовим контентом.
  • Проведено роботи з технічної оптимізації сайту, включаючи виправлення помилок у формуванні URL та мета-тегів.
  • Проведено роботу з посилальною масою та розміщенням статей на зовнішніх платформах.
  • Проведені аналіз та вимірювання результатів робіт для відстеження ефективності внесених змін і оптимізації.

В даному кейсі ми розглянемо оптимізацію та SEO просування інтернет-магазину виробника взуття та аксесуарів (магазин онлайн та мережа магазинів офлайн). Ніша висококонкурентна, що є додатковим викликом в просуванні. Проєкт вимагав комплексного підходу до збільшення видимості сайту в пошукових системах та покращення результатів бізнесу.

Наша мета полягала в оптимізації сайту, щоб привернути цільову аудиторію та забезпечити зростання обсягу продажів та прибутку. Під час проєкту ми ретельно аналізували технічні та маркетингові аспекти сайту, розробляючи стратегію просування та SEO-оптимізації. Наша робота включала в себе розширення семантики, технічну оптимізацію, роботу з контентом, та інші важливі аспекти, що допомогли покращити позиції сайту в пошуковій видачі та збільшити його видимість.

У цьому кейсі ми детально розглянемо наші кроки та досягнення в реалізації проєкту просування сайту інтернет-магазину, а також поділимося результатами нашої роботи, які сприяли покращенню показників бізнесу та конкурентоспроможності сайту відомого бренду в галузі взуття та аксесуарів.

Протягом періоду з березня 2020 по лютий 2022 року наша команда виконала об’ємну роботу, спрямовану на покращення видимості та ефективності інтернет-магазину. Початковий стан сайту потребував змін і покращень.

Ми провели глибокий технічний аудит сайту та виявили ряд недоліків, пов’язаних з формуванням URL-адрес, мета-тегами та іншими технічними параметрами. Ці помилки були усунуті, що дозволило покращити коректність індексації сайту пошуковими системами.

Однією з наших важливих задач було дослідження конкурентної ніші в галузі взуття та аксесуарів. Наша команда провела аналіз конкурентів, сформувала стратегію просування сайту та почала визначати ключові україномовні запити, на які було спрямовано пошукову оптимізацію сайту. Цей етап підготовки став важливим кроком для підвищення ефективності наступних заходів.

Одним із ключових напрямків нашої роботи було розширення семантики сайту та оптимізація СЯ під україномовні запити. Ми провели аналіз і підготували україномовні ключові запити, розпочавши підготовку до оптимізації під них, ретельно аналізуючи їх і збираючи відповідну інформацію. Ми також активно працювали над розробкою та публікацією якісного контенту, що відповідає вимогам SEO та цільової аудиторії:

Посилальна маса стала одним із ключових факторів в нашій стратегії просування онлайн інтернет-магазину. Ми активно працювали над покращенням якісних показників посилальної маси, а також зосереджувалися на розміщенні статей на авторитетних зовнішніх ресурсах. Це дозволило нам збільшити авторитет сайту та покращити його позиції в пошукових системах:

Відвідуваність сайту з пошуку Google (трафік Organic Search) за період 2020-2022 років виросла в 2 рази.

Впроваджені SEO-рішення:

Повномасштабна війна в Україні стала серйозним викликом для багатьох аспектів життя, включаючи бізнес та відвідуваність веб-сайтів, що в свою чергу призвело до значного перериву в роботі з проєктом. Ми поновили роботи, щоб покращити результати, які сильно “просіли” після початку війни.

Роботу над інтернет-магазином було відновлено.
Ми розпочали свою роботу з розширеного аудиту сайта, щоб виділили всі актуальні точки зростання та покращення інтернет-магазину. Ми ретельно аналізували структуру сайту, технічні параметри, індексацію сторінок та багато інших аспектів. Отримана інформація стала фундаментом для подальших оптимізаційних SEO заходів та формування оновленої стратегії розкрутки сайту.

Після проведеного аудиту, ми ідентифікували технічні недоліки на сайті та вжили всі необхідні технічні та SEO заходи для їх виправлення. Ми зайнялися вилученням дублікатів сторінок, що сприяло покращенню структури інтернет-магазину та роботі пошукових систем. Також було розроблено та впроваджено шаблон для метаданих карток товарів, що покращило їх привабливість та релевантність для пошукових систем.

Ми приділили увагу питанням, пов’язаним з локалізацією сайту та рядом інших технічних аспектів. Внесені зміни допомогли встановити більш гармонійну та безперебійну роботу веб-ресурсу. Наша команда проводила ретельний аналіз та виправлення помилок, щоб забезпечити оптимальну функціональність та оптимізацію інтернет-магазину, що є важливим аспектом для залучення та утримання аудиторії.

Паралельно з виправленням технічних недоліків, ми звернули нашу увагу на перегляд та актуалізацію семантичного ядра сайту. Основною метою цього заходу було підвищення релевантності сторінок інтернет-магазину для україномовних запитів. Ми провели детальний аналіз ключових слів, які були важливими для цільової аудиторії, та розробили стратегію оптимізації СЯ на сайті. Також однією з наших головних задач було покращення мета-тегів на сторінках сайту. Ми провели оптимізацію заголовків, мета-описів та інших мета-тегів, щоб зробити їх більш привабливими та інформативними для пошукових систем і користувачів:

Крім цього, ми зняли позиції сайту в результатах пошуку за важливими ключовими запитами

*N/A – на той час ще не був доданий запит на звірку, так як семантика поступово та постійно розширювалась

Продовжуючи розвивати контентну стратегію, ми розробляли та надавали завдання на написання текстів для блогу на сайті. Ця робота включала в себе створення ТЗ для авторів, уточнення тем та ключових слів, а також контроль за якістю та унікальністю контенту. Ми створювали інформативні та цікаві публікації, що допомогли залучити увагу аудиторії та покращити показники сайту:

Висновки:

Після інтенсивної та комплексної роботи з розкрутки та SEO просуванням інтернет-магазину відомого виробника взуття та аксесуарів, наша команда отримала значні результати. За цей період було досягнуто подвійного збільшення органічного трафіку на сайт, а також виправлено проблеми з видимістю, що спричинялися падінням трафіку внаслідок початку повномасштабної війни в Україні.

Важливим досягненням було покращення позицій інтернет-магазину в пошукових системах по досить великій кількості запитів. Новий семантичний підхід та оптимізація під україномовні запити принесли відмінні результати.

Наші зусилля в написанні контенту та роботі з тегами також дали позитивні результати у формі зростання привабливості сторінок та покращення їхньої ефективності.
Посилальна маса продовжує сприяти підвищенню авторитету сайту, що дозволяє нам змагатися у висококонкурентній ніші взуття та аксесуарів.

Результати:

1. Відвідуваність інтернет-магазину з пошукових систем зростала більше ніж в 2 рази.

2. Розширення семантичного ядра, покращення позицій сайту в пошукових системах, зокрема по україномовних запитах:

– Топ-10 за 2022 рік – 6 запитів
– Топ-10 за 2023 рік – 47 запитів
ріст в 7,8 разів

– Топ-20 за 2022 рік – 22 запитів
– Топ-20 за 2023 рік – 82 запитів
ріст в 3,7 разів