Кейс по SEO оптимізації сайту: підвищення видимості сайту в пошуковій системі Google на ринку технологій мікромереж та IoT

 

Тематика: Рішення з IoT, технологія мікромереж, розумна енергія, розумні рішення для міст.

Проблематика (складнощі на старті):

  • в пошуковій системі не було видно веб сайт по прямому запиту назви компанії, частково сторінки були закриті для індексації;
  • сайт не був оптимізован для видачі та потребував SEO оптимізацію.

Мета: відкриття сторінок сайту для індексації та збільшення органічного трафіку та рейтингу в пошукових системах

Послуга: звернулися за послугою базової оптимізації сайту, підвищення видимості в інтернеті

Регіон: вся Україна

Тривалість робіт: липень-серпень 2023 року

 

Виконані роботи:

  • Розробка плану-стратегії для роботи з сайтом
  • Аналіз ніші та конкурентів
  • Перевірка сайту на швидкість завантаження
  • Оптимізація зображень на сайті
  • Внутрішня робота на сайті та усунення помилок
  • Створення семантичного ядра та знаходження релевантних запитів
  • Написання ефективних мета-тегів
  • Створення коректного Sitemap після індексації сторінок
  • Перевірка сайту на можливі помилки
  • Відкриття сторінок сайту для індексації
  • Фіксація позицій по запитам для дальнішого дослідження динаміки зростання

Наш кейс був спрямований на пошукову оптимізацію B2B ніші розробки та імплементації рішень для Інтернету Речей (IoT) та мікромереж. Для ефективного просування в такому проекті, ми ретельно дослідили цю нішу та розробили відповідну план-стратегію. Перед початком робіт веб-сайт був практично невидимим у пошуковій видачі. При спробі знайти його за прямим запитом назви результати були практично відсутні – було відкрито лише 6 сторінок, включаючи 3 системні сторінки та 3 PDF-файли.

 

Почали з пошуку основних лідерів ринку IoT та розумних енергетичних рішень, виявили їхні ключові особливості та відмінності. Ось на що ми звернули увагу при аналізі сторінок сайтів конкурентів:

  • ключових слів та семантики;
  • мета-тегів;
  • заголовків H1-H6;
  • контенту;
  • структуру URL

 

Далі зосередились на поліпшенні внутрішніх факторів сайту, що мали великий вплив на швидкість завантаження сторінок та ранжування ресурсу:

  • оптимізували зображення на сайті;
  • переклали українською сторінку 404;
  • вирішили проблему анімації картинок на окремих сторінках;
  • розмістили відсутні заголовки H1 на головну сторінку для двох мовних версій.

 

Виявили проблему, яка заважала видимості сайту в пошуковій системі Google: на деяких сторінках сайту було виявлено тег noindex у метатезі robots, відкрили їх для індексації.

 

Паралельно з технічним поліпшенням сайту почали працювати над семантичним ядром для української та англійської мовних версій. Особливо варто відзначити, що пошук конкретних ключових слів для українського сегмента був викликом через нішевий характер ринку IoT. Також ми докладно дослідили та вибрали ефективні ключові слова англійською, враховуючи їх більшу доступність та популярність на даному ринку. Нам вдалося визначити оптимальне семантичне ядро, що включало як англійські, так і українські ключові слова, забезпечивши оптимізовану видимість на обох мовах.

 

Впроваджені SEO-рішення:

 

Під час цього кейсу ми приділили особливу увагу створенню оптимізованих мета-тегів та описів як українською, так і англійською мовами. Мета-теги є ключовими елементами для підвищення видимості в пошукових системах, тому на основі детального аналізу ключових слів ми змогли прописати мета-теги, які зробили сайт максимально привабливим для пошукових систем.

 

 

Наостанок ми ще раз перевірили швидкість завантаження та зробили вигрузку сторінок через Screaming Frog, щоб упевнитися, що відкриття сторінок сайту для індексації пройшло успішно. Після цього ми змогли створити коректний Sitemap та додати його на сайт. Також перевірили сайт на можливі помилки та зафіксували позиції по запитам для дальнішого дослідження динаміки зростання.

 

 

Висновок:

Наше завдання полягало в оптимізації вузькоспеціалізованої B2B ніші – розробка та впровадження рішень для Інтернету Речей (IoT) та мікро мереж. Ми ретельно вивчили цю галузь і розробили відповідну стратегію для ефективного просування. Наші дії були спрямовані на вирішення технічних аспектів, внутрішнього контенту та мета-тегів, що покращило якість сайту та його видимість у пошукових системах.

 

Ми успішно виявили та виправили технічні проблеми, які впливали на швидкість завантаження сторінок та ранжування ресурсу. Детальний аналіз ключових слів дозволив нам визначити ефективні мета-теги та описи для підвищення видимості сайту в пошукових системах. Ми також зосередились на розробці оптимального семантичного ядра для обох мовних версій, враховуючи специфіку ніші.

 

Під час роботи над кейсом, ми зробили сайт більш доступним для пошукових систем та збільшили його органічний трафік. Відкриття сторінок для індексації сприяло покращенню рейтингу та позицій у видачі пошукової системи, що в результаті дозволило досягти поставленої мети – оптимізації сайту для кращої видимості та залучення більше цільової аудиторії.

 

Результат:

  1. Покращений видимості і індексація: сайт був відкритий для індексації, по назві компанії сайт одразу з’являється у видачі.
  2. Покращений рейтинг після одноразової оптимізації: 28 запитів в ТОП-10 в ніші розробки та впровадження рішень для Інтернету Речей (IoT) та мікро мереж:
  1. Збільшення органічного трафіку: після оптимізації сайту ми спостерігали стрімке збільшення органічного трафіку, що дозволило залучити на сайт більше відвідувачів з пошукових систем: