Кейс по розробці та оптимізації сайту

Тематика проекта: міжкімнатні двері під замовлення, сходи під замовлення, приховані двері і м’які стінові панелі.

Опис проекту (проблематика): У компанії не було сайту, потрібно було розробити його і розмістити на ньому основний контент, включаючи портфоліо робіт. Сайт розроблявся з нуля.

Послуга: До нас звернулися за послугою Розробка сайту, бюджет на просування сайту не був закладений у замовника, тому прийшли до того, щоб обмежитися грамотною внутрішньою оптимізацією сайту.

Регіон: Київ і область

Тривалість робіт: березень-квітень 2018 року, розробка сайту – 1,5 місяця, оптимізація сайту – 2 тижні.

Цілі і завдання

  • Розробка зручного, красивого сайту для презентації послуг компанії та портфоліо робіт. Сайт – візитка.
  • Отримати оптимізований сайт для пошукових систем, щоб з індексацією не було проблем і не довелося проводити технічні роботи 2 рази.

Виконані роботи

  • Підготовка ТЗ на розробку сайта, з урахуванням побажань замовника. Основна мета – проста і зрозуміла структура сайту, зручний варіант перегляду портфоліо робіт і адаптивність під мобільні пристрої.
  • Паралельно з розробкою ТЗ на створення сайту, проводився збір семантичного ядра запитів для оптимізації сайту. Особливий акцент зроблений на опрацювання запитів по «стіновим панелям» і «м’яким стіновим панелям», щоб якомога правильніше оптимізувати розділ під цільові запити.

  • Після розробки сайту, тестування і узгодження зовнішнього вигляду з замовником, були проведені роботи по технічній і базової seo – оптимізації сайту, а саме:
  1. Аналіз швидкості завантаження сайту на комп’ютерах і мобільних, приведення цих показників до максимально можливого виду
  2. Вивантаження сторінок сайту, аналітика, чистка від «сміттєвих» сторінок і проміжних сторінок, які могли створюватися при розробці сайту
  3. Створення та завантаження файлів карти сайту sitemap.xml і файлу robots.txt
  4. Склеювання доменів з www і без www
  5. Додавання лічильників Гугл.Аналітики і Вебмастера на сайт
  6. Написання унікальних текстів на основні сторінки сайту, оптимізація текстів під запити, з урахуванням формування тегів заголовків і підзаголовків (h1, h2, h3)
  7. Написання тегів до всіх сторінок сайту (заголовки сторінок title, і теги опису сторінки description)
  • Тільки після проведення аналізу та базової seo-оптимізації сайту, сайт був відкритий для індексації пошукових систем і переданий в роботу замовнику.

Результати

  1. З моменту запуску сайту трафік на сайт стабільно зростає, з урахуванням того, що сайт НЕ просувається. На скріншоті нижче видно загальну динаміку.
  2. При цьому, основний трафік на сайт йде саме з органічної видачі, з пошукової системи Google.
  3. Нижче представлені запити, які вийшли в ТОП-10 і в ТОП-20 після одноразової внутрішньої оптимізації сайту, за рахунок яких замовник отримує цільовий трафік, і тримаються ці запити на своїх позиціях вже другий рік, без додаткових витрат.

Підсумковий результат: Сайт зі старту почав свою роботу правильно. З часом його не довелося оптимізувати або технічно додатково переробляти.

Після ОДНОРАЗОВО проведеної внутрішньої оптимізації сайту, кілька запитів вийшли в ТОП-10 і ТОП-20 пошукової системи Гугл і знаходяться на цих позиціях вже другий рік.

Більше 48% трафіку на сайт йде з пошукової системи Google.