Кейс по рекламі в інстаграм (модельний ряд меблів на замовлення)
Кейс по рекламі в Інстаграм (модельний ряд меблів під замовлення). Баннера з “закресленою ціною”
Тематика проекту: послуги з виготовлення м’яких меблів на замовлення.
Опис проекту (проблематика): На момент початку робіт сайт компанії був оптимізований з точки зору SEO. На сайті був доданий новий розділ “Модельний ряд” меблів, на який і запускався трафік з Інстаграм.
Послуга: До нас звернулися з проханням запуску реклами товарів з нового модельного ряду меблів в соціальній мережі Instagram. Спочатку була створена сторінка компанії в соціальній мережі Instagram (Faceboоk сторінка вже була у компанії). Наступним етапом було наповнення Інстаграм-профілю базовою інформацією про компанії і товари. Після таких підготовчих робіт ми приступили до запуску реклами в соціальній мережі.
Регіон: Київ і область
Тривалість робіт: квітень 2019 року
Бюджет в день: від 30 дол на кампанію.
Цілі і завдання
- Отримати цільові переходи на сайт з соціальних мереж.
- Збільшити число завершених покупок, зроблених на сайті.
Виконані роботи
Рекламна кампанія була запущена через Facebook Ads Manager. Для створення рекламної кампанії були встановлені наступні параметри:
Мета рекламної кампанії: збільшення трафіку на сайт.
Ставка: ставка мінімальних цін.
Денний бюджет: 30 дол на весь період тривалості кампанії.
Територія: Київ і область.
Аудиторія: чоловіки і жінки, віком 18 – 65+ років.
Плейсмент: тільки платформа Instagram.
Формат рекламного оголошення: одиночне зображення в двох варіаціях (різні кольорові гами в банерах).
Заклик до дії: В магазин
Також були прописані продають тексти для рекламного оголошення.
Результати
Так як ми проводили аналіз по двох банерах для визначення найефективнішого варіанту, наводимо статистику по двох ед сетах:
Баннер 1
За весь період рекламної кампанії було охоплено 15 919 унікальних користувачів Інстаграм. Серед цих людей було здійснено 237 кліків на посилання, тобто клік на клавішу «У магазин» з переходом на сайт компанії. Витрачена сума на рекламну кампанію – 15 дол. Таким чином, середня ціна за результат, тобто ціна за один клік – близько 0,06 дол.
У розрізі демографії:
При цьому банер 1 привернув увагу 15% чоловіків і 85% жінок. Найбільше кліків було від жінок у віці 25-34 років. Один цей віковий сегмент зробив 27% всіх кліків.
У розрізі плейсменту:
Так як рекламна кампанія запускалася тільки на Інстаграм, то і все охоплення йшло саме з цієї соціальної мережі.
Банер 2
За весь період рекламної кампанії було охоплено 16 448 унікальних користувачів Інстаграм. Серед цих людей було здійснено 185 кліків на посилання, тобто клік на клавішу «У магазин» з переходом на сайт компанії. Витрачена сума на рекламну кампанію – 15 дол. Таким чином, середня ціна за результат, тобто ціна за один клік – близько 0,08 дол.
У розрізі демографії:
При цьому банер 2 привернув увагу 17% чоловіків і 83% жінок. У цьому банері кліки розподілилися по аудиторіях жінок у вікових сегментах: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54.
У розрізі плейсменту:
Так як рекламна кампанія запускалася тільки на Інстаграм, то і все охоплення йшло саме з цієї соціальної мережі.
ВИСНОВОК:
- Запущено два варіанти банерів з однаковим таргетингом, щоб оцінити, який з варіантів більш ефективний.
- Більше кліків (237 показів) і нижче ціна за клік (0,06 дол) у банера 1, що дозволяє використовувати його в майбутньому для більш глобальних рекламних кампаній в соціальних мережах.
- Банер 1 привернув увагу жінок, а банер 2 – більше цікавий чоловічій аудиторії. Це особливо важливо тоді, коли є більш чіткий портрет клієнта. Але для наших цілей більш ефективний – банер 1.